Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 14:44 - Часа по информатика ...
Автор: xzaswqe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 651 Коментари: 0 Гласове:
0



Вече бях в училище.  Разбира се първата ми работа беше да включа скайпа. Той още не се беше събудил. Някъде по средата на часа почна да пише. Беше много щастлив от това, което е прочел, т.е. това което му казах. След това отново се извини, но този път за онази в дирекцията. През това време госпожата ми ме скива,че се занимавам със скайпа и се приближи до мен : "С кой е толкова важно да си пишеш сега?" и след като й казах, тя отвърна : "Добре, добре ама свършвай по-бързо." (Явно беше подочула нещо. А аз така и не разбрах от къде ми е взел скайпа, но имам опасения че е именно от нея.) . Следващия час се появи в часа ми. Носеше разни неща за госпожата, пък и същия ден беше изпращането им. Опита се да ги отвори на един комп, аа не тръгна и след това видя възможност, че може да дойде при мен и ползва компютъра ми. Имаше много яка флашка, но не е там въпроса ... Благодари ми лично за изненадата, която бяхме направили за класа им. Не беше нищо особено, но все пак от сърце. В балони пъхнахме пожелания за всички и ги надписахме, като подбирахме пожеланията за всеки по отделно. Бяхме измислили едно много яко стиотворение за тях и го принтнахме за всички, после някой даде едни стари подвързии с надпис "Диплома" останали от предишните абитуриенти. Много яко се получи. И изпращането беше яко. И за това помогнахме малко. Въпросното момче получи приз : "Големият въпрос?" , защото винаги имаше много въпроси към учителите, на които не винаги можеше да се отговори лесно. Все пак е най-умното момче в училището...




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xzaswqe
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31687
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930