Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2008 09:12 - Мисли...
Автор: xzaswqe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1709 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2008 09:14


Ужас! Вчера тъкмо се бях настройла да му пиша, пък и той беше на линия и излезе. Неочаквано излезе! Бях се настройла вече да излезем ама не ... видяло се е че е голям невървеж и това си  е. Днес ако се появи на линия задължително ще му пиша!!!
Лелел септември дойде! Скуката настъпва! 15ти идва с пълна сила! Гадост! Учене, учене и пак учене. И за какво? За какво ми  е да уча история?!? Като че ли някой после ще ме пита ти каква оценка имаше на еди-кое-си-контролно ? Нищо такова. Сега ще направя равностметка :
1. Бълг. език - да ме научи да пиша правилно.
2. Литература - обогатяване на речника.
3. Математика - да ме научи да смятам. (макар, че едва ли ще ме кара някой да му коренувам и т.н. да решавам неравенства ...)
4. Информационни технологии - е те тва за къде ми е ? Купувам си новия брой на Pc world и съм готова. Ако искам да науча нещо повече има достатъчно литература по книжарници, библиотеки и т.н. който търси-намира.
5. История - по-горе вече си изразих мнението. Ама айде от мен да мине пак - мразя я тая история. Кога ке ме питат нещо за нея ? Докато карам кола и ще ми задават въпроси коя година .. нещо си е станало ? Глупости!  Пък и новата ми госпожа ме е набелязала и предчувствам че само ще ме тормози (за тези, които са чели поста - за деня на самоупавлението - овцата-учителка от дирекцията!)
6. География - да науча държавите в света, коя с какво е известна и т.н. Виж тва може да ти се стори по-интересно, ако го учиш сам ей така като на шега. Ама ако искат да те изпитват на него. Вярвай няма да стане. 
7. Етика и право - тва още не съм го учила. За първа година ще е. Нямам представа какво е. Дочух , че било продължение на психологията. Ате тва пък и идея си нямам за какво го учим?!? 
8. Биология - виж са тва е интересно, ама зависи и как ти поднасят информацията де. Ако някой пич ти я обяснява, няма да искаш да имаш други часовме освен биология.
9. Химия - по-точно органична химия. Айде нема нужда. За какво ми е? Да знам структурната формула на глюкоза и още тям подобни. 
10. Физика - е по-голяма скука от тва няма. Ама найстина няма. Единственото интересно е космоса и звездите. Ама тва е в отдел астрология така че ...
11. Микрои и макроикономика - е тва няма кой да каже, че не му е интересно. И смее ли ?!? Учиш икономиката ....
12. Обща теория на счетоводството - ще видим колко е интересно, но при всички положения е счетоводство, свързано с цялата гадост на изпитванията , контролните и класните.
13. Бизнес и комуникации - е тва също е много тъпо. Да те учат как да правиш молби и там какво можеш да говориш...

Интересното е че миналата година учех икономическа информатика - практика, информационни технологии и информатика. И си дъвчехме все на едно и също. По единия предмет научим нещо и по другите само си го повтаряме. 
Слава богу, че Господ се е смилил над мен и е махнал за 11 клас - биологията, химията, физиката, историята, географията и т.н. Евала!!!

Още от сега предчувствам как ще изглеждам ето така : 

image


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allie - Историята
02.09.2008 14:16
наистина е мнооооого досадна, и аз много я мразех, учехме много ,а в крайна сметка запомних само основните неща ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xzaswqe
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31689
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930