Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2008 10:47 - Мигове от живота ми ...
Автор: xzaswqe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1117 Коментари: 1 Гласове:
0



Миг. Какво е това миг? Това са онези прекрасни и толкова кратки моменти в живота. 
Любов. А какво ли е любовта? Още няма ясен отговор на този въпрос. За всички отговора е различен.
Интересното е как само с една дума, с един жест и действие можеш да породиш чувства в човека до теб. Така се случи и с мен. Моята история  е дълга и може би тъжна на моменти но ....
Началото на историята започва много отдавна. Аз влязох в ново училище преди 3 години. Там разбира се имаше много нови хора. Първата година не знаех какво се случва с мен просто така си ходех на училищ. Нямах цел в живота. Втората година вече почнах да се окупитвам и да влизам в правия път - хем да уча като хората, хем да си намирам и нови занимания, защото еднообразието ме отекчава понякога ... както и да е, да продължа с разказа. Третата година беше миналата - първата част от годината премина в стачки. Кой ходеше на училище кой не. Втори срок - ми пак същото беше, но нещата се промениха много. Не осъзнавах всъщност на къде отиват нещата, но ... да не прибързвам с разказа. Ива едно момче, което както знаех беше любимеца на биоложката и идваше в часовете ни понякога. Да, но напоследък зачестиха тези идвания, даже и уроци ни преподаваше (без да се е готвил за това преди часа) и мога да кажа че тези уроци ще ги помня за цял живот. Понеже момчето беше сладко и ... го слушах с интерес. Случи се веднъж, че дойде в часа аз се бях притеснила да не ме изпита, той седна пред мен видя ме и каза успокойтелно : "Спокойно, днес няма да изпитва." при което аз грейнах от щастие и почнахме да си говорим. Госпожата ни хвърли едно око, ама нали и беше любимец какво да му каже ... но все пак си изпитваше. Аз разбира се пак имах късмет бях с fevourite ученик и не ме изпита. Та за момчето... говорихме си за един негов проект, който беше точно надд главата ми (табло) и за други неща де. След часа ми каза чао и ми се усмихна загадъчно, следкато цял час си бяхме бъбрили. Беше ми последен час и си тръгнах. Момчетата от класа ми почнаха да се базикат че сме се сваляли. Нямам представа дали беше така просто си говорихме без притеснения, като много добри стари приятели. Сякаш се познавахме от много време. После ми иска пълномощно в скайпа. Дадох го, но никога не си бяхме писали до една вечер ... но за нея в следващия пост =)


Тагове:   мигове,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. allie - чакам следващия ти постинг с нет...
29.08.2008 10:51
чакам следващия ти постинг с нетърпение ... много ми липсват тези училищни вълнения, това ми бяха най-хубавите години
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: xzaswqe
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31633
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031