Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2008 09:37 - 04/09/08г.
Автор: xzaswqe Категория: Лични дневници   
Прочетен: 585 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.09.2008 12:44


Снощи излизах. Седях на любимото ми кафе, между другото и на момчето е любимо. Доста време поседях, обаче вече трябваше да ставам. Почнах да се разхождам и към 10 часа видях че тез от класа му се събират. Е не ме ли беше яд ... ама страшно много. Преди да изляза видях, че си е включил скайа и е на линия. Много се зарадвах и веднага му писах. Да ама нали съм карък и той тъкмо е бил станал от компа. И сега визя и чакам, дали ще седне на компа, но след малко трябва да излизам, а тка ми се иска да му пиша, защото иначе ще трябва да му се обаждам - а това е непосилно за мен. 
След малщо ще ходя до библиотеката, да си върна едни книжки- скука и половина, ама карай. Трябваше да изляза с 2 приятелки, обаче едната пак в последния момент се обади, че имала работа и няма да излезе. И така само аз и още една ще ходим. Трябва да се прибера до към 12 и нещо, понеже след това ще злизам с друга приятелка, за информация за една презентация , която трябва да направя до 9ти. После трябва да изпера няколко килима и да ходя в съседката да прайм презентация. Въобще графика ми е пълен. Трябва обаче да гледам да върша нещата възможно най.бързо,защото няма да ми стигне времето за всичко, което трябва да свърша. На всичкото отгоре днес аз водих систера на градина, понеже нямаше кой и даже аз ще я прибирам и може да не мога да изляза. Ами ако момчето реши, че е най-подходящо времето след 5 да излезем. Не мога! Направо ще се гръмна :(
Кофти, така и не ми писа. Обаче скайпа е включен, което е добре. Понеже излязох и ходих до библиотеката, след тва на кафе с една приятелка, докато седяхме и той мина. Едва го познах. Беше със шапка и с майка му. Първо помислих, че е с госпожата ми по информатика онеже много ми заприлича, ама не бешеи тя а майка му!!! За първи път я видях. Мисля че той не ме видя, ама ако беше сам може би щях да отида при него и да го питам лично. Може би....
Сега трябва да изпера няколко килима, след което отивам в съседката да права презентация. Щото трябва да изсъхнат преди да се приберат наще!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: xzaswqe
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31712
Постинги: 13
Коментари: 8
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930